Tuesday 2 September 2014

SOALAN LAZIM PENGGUNA SK



S: Adakah Minyak Lintah Super King boleh digunakan selalu?

J: Minyak Lintah Super King boleh digunakan seberapa kerap yang anda suka, tetapi, untuk penjimatan bagi pihak anda, kami syorkan agar digunakan 2 kali sehari atau setidaknya 1 kali sehari pada waktu yang anda rasa sesuai. 2 atau 3 titis sekali guna.


S: Minyak Lintah Super King ni ada kesan sampingan atau tidak?

J: Kebanyakan pengguna kami setakat ini tidak ada yang membuat aduan mengenai sebarang kesan sampingan yang negatif,(lihat testimoni) tetapi, jika digunakan selalu, kesan positif yang anda akan alami adalah prestasi seks akan meningkat, Zakar akan lebih keras, dan anda akan berupaya untuk bertahan lebih lama dari biasa dan merancakkan lagi permainan anda.


S: Betul ker saiz zakar saya akan bertambah besar??

J: Untuk membesarkan zakar, anda perlu melakukan urutan yang disertakan sekali didalam produk kami. Perlu diingatkan bahawa rumusan kami adalah secara tradisional, hasil akan berlainan dari individu ke individu. Bergantung kepada usaha anda.


S: Berapa lama diperlukan sebelum saya boleh bersama dengan isteri selepas menggunakan produk ini?


J: Hanya dalam 20 minit selepas anda menggunakan produk ini, tetapi, untuk mendapatkan hasil yang lebih bagus, gunakan selama 3 atau 4 hari dahulu sebelum "bersama", 2 x sehari, 2-3 titis sekali guna. Seeloknya disapu sewaktu anda sedang "berpuasa" kerana "orang rumah datang bulan".Selepas 3-4 hari pertama, bolehlah dikurangkan penggunaan kepada 1x sehari, 2-3 titis sekali guna, pada waktu yang anda rasa sesuai.


S: Perlu ker saya basuh minyak yang disapu sebelum berjimak?


J: Alat sulit wanita mempunyai kadar keasidan yang amat berbeza dengan alat sulit lelaki, jika isteri anda mempunyai alat sulit yang sensitif, dinasihatkan agar anda membasuh dahulu, supaya kadar keasidan alat sulit isteri anda tidak terganggu.


S: Saya berminat, bagaimana?

J: Kami menggunakan khidmat POS LAJU dimana jika anda membuat bayaran sebelum pukul 11 pagi, Kami akan menghantar pesanan anda pada hari yang sama dan anda akan mendapatnya pada esok hari, TRACKING NO juga akan di sms kepada anda untuk anda membuat semakan. Semenanjung MALAYSIA.

No comments:

Post a Comment